strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/maxfotoi/public_html/climate/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.

Наскільки «зелений» Інтернет: найчистіші та найбрудніші онлайн-гіганти

"Зелений" інтернет «Ґрінпіс» опублікував результати огляду екологічної діяльності великих Інтернет-компаній за 2015 р. ]]> Торішня версія ]]> мала кілька сюрпризів, і цей рік, здається, підтверджує деякі тенденції.

« Ґрінпіс » упорядкував огляд за такими показниками: тип енергії, який використовує кожна компанія для запуску своїх онлайн-операцій, рівень екологічної прозорості та зобов'язань за кількома категоріями. Результати наведені у таблиці:

Екологічні показники інтернет-компаній

Google і Facebook мають добрі показники, утім вони й досі використовують менш ніж 50% чистої енергії. Це дещо розчаровує, адже навряд чи в них немає грошей, щоб витратити їх на «прибирання» після своєї діяльності. «Yahoo» винахідливіший при пошуку інформації, однак програє за показниками поновлюваних джерел енергії. Веб 1.0 долає Веб 2.0?

Читати також:  Вугільна проблема Фейсбуку

Спостерігаємо ще одне відлуння минулорічних тенденцій: Amazon вдосконалюється за допомогою інвестицій у повітряну енергетику, однак усе ще зволікає, якщо справа стосується великих онлайн-гравців (особливо коли йдеться про прозорість і надання переваги поновлюваним джерелам енергії та ефективність їх використання).

Менш обізнані в техніці можуть не знати, що Веб-сервіси Amazon (AWS) – платформа, яку використовують чимало онлайн-компаній. Якщо Amazon не приведе себе до ладу, багато інших сайтів не будуть настільки чистими, як їм цього хотілося б. наведений нижче графік допоможе уявити, наскільки багато сайтів розміщено на Amazon.

Інфографіка екологічності інтернет-гігантів

Переможцем (уже не вперше) згідно з оглядом «Ґрінпіс» стає Apple . Це єдина компанія, що має вищий бал у рейтингу, отримуючи 100% чистої енергії, і чотири найвищі бали в категорії «Прозорість енергетики», «Зобов’язання щодо поновлювальної енергії та політика розташування», «Ефективність та зменшення (використання) енергії» і «Впровадження відновлюваної енергії та її захист». Як ви можете побачити нижче, iTunes та iClouds – головні онлайн-продукти Apple – використовують стовідсотково чисту енергію.

Екологічність iTunes та iCloud

Нещодавно я писав про те, як Apple оголосила про наміри перевести їхнє виробництво в Китаї на чисту енергетику. Це допоможе захистити додатковий 1 млн. акрів лісу в цій країні. Слід зауважити, що в США компанія займається захистом лісів, розміри яких сягають площі м. Сан-Франциско.

Читати також:  Найбільші проекти сонячних електростанцій на сьогодні

Схоже, що Apple зараз – беззаперечний лідер, коли йдеться про «озеленення» діяльності в Інтернеті. Іншим провідним компаніям (Google, Facebook, Amason, Microsoft тощо) не завадило б ефективніше конкурувати в екологічній сфері, а не лише в грошовій.

Читати також:  Чи можуть 2,5 мільярди гаджетів бути зеленими?

Для КліматІнфо переклала та підготувала Альона Маліченко

Редактор: Яна Канєвська

Поділитись в соціальних мережах: