strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/maxfotoi/public_html/climate/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.

Пума очолює процес детоксикації сектора спортивного одягу – Ґрінпіс

Пума оголошує про детоксикацію 21 листопада 2014 року німецький спортивний бренд Пума (Puma) оголосив в Берліні про перехід до важливого кроку по знищенню шкідливих хімікатів у своїй продукції та системі постачання. Як відповідь на ]]> кампанію Ґрінпіс з детоксикації ]]> (Greenpeace’s Detox campaign) бренд розробив ефективний план дій з усунення пер- та поліфтористих хімікатів і заклав ключові етапи досягнення повної прозорості системи постачання.

Оголошення компанії Пума (Puma) — це знак того, що компанія всерйоз сприймає свої зобовязання з детоксикації. Учасник акції Ґрінпіс (Greenpeace) у Німеччині Манфреф Сентен стверджує: "Детальний план дій для поступового припинення використання небезпечних хімікатів та опублікування данних продуктивності — це ще один великий крок до вільного від токсинів майбутнього ".

У рамках угоди Пума гарантує, що 100% всієї продукції будуть вільними від пер- та поліфтористих хімікатів не пізніше кінця 2017 року . Тому зобов'язання Пуми перевищує оголошення Адідас (Аdidas) в липні цього року, в якому говорилося, що до 2017 року 99% всієї продукції Адідас буде вільною від пер- та поліфтористих хімікатів. Найк (Nike) відстає в цьому плані, обіцяючи план дій очищення своєї продукції до 2020 року.

Читати також: Червона картка токсичному футболу 

Пер- та поліфтористі хімікати використовують у процесі виготовлення одягу та взуття для того, щоб воно булу стійке до води та бруду. Після розщеплення, однак, ці хімікати залишаються стійкими, накопичуються в навколишньому середовищі та можуть впливати на людське здоров’я. До того ж, деякі з них можуть негативно впливати на імунну та репродуктивну системи, призводячи до захворювань щитовидної залози.

Пума змінює концепцію виготовлення продукції

Пума також ввела нові стандарти прозорості системи постачання . Разом з правом громадськості та покупців бренду на інформацію, Пума опублікує дані промисловості 80% всіх її світових постачальників до кінця 2014 року. Т екстильна індустрія залишається одним із найбільших забруднювальних секторів у Китаї, де половина сільського населення не має доступу до питної води, яка б відповідала міжнародним стандартам.

Читати також: Через токсичне забруднення води в Китаї в небезпеці наші діти 

Пума стала першим брендом, яка ввела детоксикацію у свою систему постачання багато років тому і стала конкурувати з іншими брендами спортивного одягу, такими як Адідас та Найк.

"Одного разу Пума вже жила за слоганом "Завжди швидше" (“Forever faster”) і зараз знову стала першою у секторі спортивного одягу". "Зараз настав час Найк та китайського спортбренду Лінінг (LiNing) наздоганяти і також відповідати перед своїми покупцями як це робить Пума" - каже Сантен.

Для КліматІнфо підготувала та переклала Аліна Подригун

Редактор: ]]> Ірина Коцюбинська ]]>

Поділитись в соціальних мережах: