strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/maxfotoi/public_html/climate/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.

Знаменитості закликають бойкотувати продукти, вироблені з рогу носорога

Захисти носорогів Природоохоронна організація «WildAid», що спрямовує свою діяльність на боротьбу з браконьєрством і незаконною торгівлею дикими тваринами, розповсюдила два нові ролики екологічної реклами, у яких політики, зірки спорту та кіно закликають бойкотувати торгівлю продуктами з рогів носорога.

У ролику «Whole World» («Увесь світ») принц Вільям, зірка світового футболу Девід Бекхем і зірка НБА Яо Мін привертають увагу до проблеми, розповідаючи глядачам, як мало носорогів залишилося на нашій планеті . «На жаль, усі дикі носороги, які є в світі, можуть поміститися на стадіоні Уемблі разом з лавкою для запасних, — каже з екрану принц Вільям. — Гуртом ми можемо врятувати наших диких носорогів. Якщо припинити купівлю, можуть припинитися й вбивства тварин ».

В ролику «Увесь світ» глядачів просять уявити світову популяцію носорогів усередині Уемблі й те, як могла б збільшитися їхня кількість, якщо припинити торгівлю продукцією з рогу носорога. «Попросіть ваших друзів і близьких ніколи не купувати нічого, зробленого з рогу носорога», — говорить Девід Бекхем.

Посол «WildAid» екс-зірка НБА Яо Мін бачив результати браконьєрства своїми очима, коли відвідав Африку для участі в зйомках документального фільму. «Ми зможемо заповнити Уемблі й багато інших стадіонів, якщо зможемо зупинити незаконну торгівлю», — стверджує Яо.

Давній посол «WildAid» Джекі Чан, який знявся в ролику «Tools of the Trade» («Знаряддя праці»), наголошує: «Якщо ви купуєте роги носорога, ви платите більше, ніж просто за роги. Ви платите за зброю й кулі, отруєні стріли й ланцюгові пили, сокири та мачете, якими відрубують роги з голови носорога. І ви платите за життя красивої істоти ».

У ролику «Tools of the Trade» Джекі Чан ухиляється від інструментів браконьєрського промислу, що складаються в фігуру носорога, яка нарешті руйнується під власною вагою, повертаючи життя тварині. Відео, яке призначено для широкого показу в Китаї та В’єтнамі, закінчується закликом Джекі Чана до глядачів не купувати продукти з рогу носорога.

За відомостями Департаменту з питань навколишнього середовища Південної Африки, у 2013 році браконьєри вбили 1004 носороги, тоді як в 2007 році — 13. «Так само, як і з торгівлею наркотиками, традиційний акцент на дії в країнах-виробниках не працює. Ми повинні впливати на попит, якщо ми хочемо зберегти цих тварин», — заявив виконавчий директор «WildAid» Пітер Найтс (Peter Knights), виступаючи в Лондонському зоопарку на Міжнародному симпозіумі протидії торгівлі дикою природою (International Wildlife Trafficking Symposium).

Як свідчить міжнародний досвід, такий вплив може бути дієвим . Торік провідні китайські ЗМІ, зокрема агентство Сіньхуа, CCTV і Sina.com, надали медійний простір на суму більш ніж 100 млн доларів США для кампанії, спрямованої на захист акул. Спільно з урядовою забороною, ці заходи привели до зниження споживання акулячого плавника на 50—70 %.

Для КліматІнфо переклала Олена Черненко

Редактор: Ірина Курганська

Поділитись в соціальних мережах: