strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/maxfotoi/public_html/climate/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.

Bloomtrigger – он-лайн квіти, школярі і гроші

Bloomtrigger

Нестандартний метод краудфандінгу для збереження тропічних лісів. Bloomtrigger дозволяє приватним особам, підприємствам та дітям молодшого шкільного віку захистити свою частину лісу від вирубки і більше дізнатись про тропічні екосистеми.


Діти рятують планету


Інтерв'ю з Джеймсом У. Саттоном, творцем нового краудфандінгового (фінансованого спільнотою) проекту Bloomtrigger в Британії, який з допомогою школярів, бізнесу і міської спільноти зголосився рятувати тропічні ліси планети.


За інформацією World Bank Institute, на сьогодні вирубка лісу становить одну п'яту частину світових викидів вуглецю, відповідальних за зміну клімату . Проект Bloomtrigger дозволяє людям брати на себе відповідальність за тропічні ліси і дає можливість захистити їх від величезної вирубки, що збільшується з дня на день. Залучаючи школи та місцеві спільноти, Bloomtrigger ]]> www.bloomtrigger.com ]]> представляє інноваційні та освітні рішення як основну рушійну силу проекту.


Що це за кампанія?


У Bloomtrigger ми освоюємо зовсім нову, візуальну модель онлайн збору коштів, яка розширює можливості людей і дозволяє захистити тропічні ліси простим, доступним і творчим методом. Через проект Bloomtrigger ми об'єднуємо приватних осіб, компаній та дітей молодшого шкільного віку і даємо їм можливість підтримувати місцеві спільноти лісового господарства та сприяти місцевому сталому розвитку навколишнього середовища.
Вирубка лісу становить одну п'яту частину світових викидів вуглецю, відповідальних за зміну клімату. Це найбільша загроза для нашого життя та майбутнього наших дітей. Простіше кажучи, проект Bloomtrigger показує дітям конкретний приклад того, як вони можуть використовувати новітні цифрові технології та бути залученими в життя своєї громади з метою боротьби з великими труднощами, з якими їм доведеться зіткнутися в дорослому житті, а саме – наслідками зміни клімату в найближче десятиліття .



Передісторія і натхнення


 
Натхнення для створення Bloomtrigger прийшло несподівано, це була одна з тих ідей, яка вражає вас в середині ночі, і ви опиняєтеся відчайдушно записуючим щось у записнику о 2 годині ночі, в той час, коли ви повинні спати. Так, принаймні, було зі мною.
Влітку я закінчив Ноттінгемський університет зі ступенем в галузі архітектури і з нетерпінням чекав експедиції в тропічні ліси Еквадору, пригода, яка мала б включати в себе певну роботу зі збереження лісів і викладання англійської мови для дітей у місцевій школі в басейні Амазонки. Щоб заплатити за цю поїздку, я працював ціле літо в британській компанії, яка доручила мені розвивати маркетингову стратегію для продукту «еко-дійних корів». Ось що змусило мене замислитися про концепцію Bloomtrigger і встати з ліжка о 2 годині ночі. У кінцевому рахунку, продукт «еко-дійних корів» ніколи не був розроблений, тому що я залишив цю роботу, щоб зосередитися на концепції Bloomtrigger. Разом з другом я почав вивчати деякі базові технології для збору коштів через інтернет. Ми почали збір грошей на фонд по боротьбі з раком грудей. На жаль, цю роботу довелося залишити – у мене виявили аневризму аорти, і мені повинні були вкласти механічний клапан серця. Через 10 днів після такої новини я вже був на операційному столі. Хірурги зберегли моє серце таким, що цокає (в буквальному сенсі, мій новий механічний клапан цокає зараз дуже голосно). Пішло 6 місяців на відновлення. Розчарований тим, що застряг вдома так надовго, я вирішив відправитися в подорож навколо світу і провів найкращу частину року, розробляючи свій маршрут по всьому світу, отримуючи багато корисних контактів, які допомогли реалізувати мою ідею з Bloomtrigger. Наприклад, зараз я працюю з Rainforest Rescue в Автралії.
Після поїздки я вирішив повністю зосередитися на тому, щоб зрушити Bloomtrigger з мертвої точки. Це забрало вдвічі більше часу, ніж я планував, але сьогодні запущений експериментальний етап проекту Bloomtrigger. Ми випробували цей проект у п'яти початкових школах Великобританії та отримали захоплені відгуки від юридичних і фізичних осіб, які зареєструвалися, щоб стати частиною проекту Bloomtrigger.


Отже, як же це працює?
Bloomtrigger дозволяє приватним особам, підприємствам та дітям молодшого шкільного віку захистити свою частину тропічного лісу. Ми продаємо віртуальну валюту, яка називається «bloom» («квітка»), де 1 «квітка» становить 50 пенсів і допомагає захистити 50 м ² тропічного лісу. Кожен раз, коли «квітка» посаджена, на карті тропічного лісу з'являється зображення цієї людини, це говорить, що дана сфера у даний час захищена. Гроші потім інвестуються в обраний нами проект збереження, який допомагає лісовому спільноті на землі. Це ідеальний спосіб для людей і підприємств підтримати дітей молодшого шкільного віку в громаді. Оскільки молоде покоління найбільше постраждає від вирубки лісу та зміни клімату, важливо залучити їх і дати знання в початковій школі про цю проблему. Ми хочемо, щоб бізнес жертвував свою віртуальну валюту початковим школам.
Всі дії відбуваються за чотири кроки:
Крок 1. Місцеві підприємства та члени спільноти заходять на bloomtrigger.com і купують «квіти» («bloom»), щоб пожертвувати їх місцевій школі.
Крок 2. Вчитель в класі представляє тему тропічних лісів і навчає дітей причин знезліснення і рішень, пропонуючи їм спосіб захисту тропічних лісів, ставши частиною Bloomtrigger проекту. Для участі кожній дитині необхідно намалювати автопортрет, який стане свого роду зображенням профілю для проекту Bloomtrigger.
Крок 3. Учитель нагороджує дітей «квіткою» за їхні успіхи в школі. Наприклад, за хорошу поведінку, домашнє завдання, економія електрики, і т.д... Як саме і коли вручити «квітку» –  на розсуд вчителя.
Крок 4. Діти садять «квіти» на карті лісу, а ми з допомогою зібраних коштів від бізнесу і громади допомагаємо захистити ліс, наприклад, в Перу. Кожне зображення відповідає одній «квітці», яка допомагає захистити 50 м ² тропічного лісу. Що більше «квітів» посадять діти, то швидше збільшується їх частка захисту тропічного лісу.
Bloomtrigger


Методологія: Які ваші основні інструменти зростання?
На першому етапі Bloomtrigger ми свідомо віддали початковій школі центральну роль в моделі, яку розробляємо. Ми визначили початкову школу як правильне місце для створення авторитету та зростання проекту в місцевому співтоваристві.
Для підприємств, які стануть частиною проекту, мова йде не тільки про інвестиції в освіту дітей у місцевій громаді, а й про підтримку тропічного лісу громадами в іншій частині світу. Таким чином, технології методології зростання проекту зосереджені навколо передачі інформації з уст в уста і рекомендацій.
Соціальні медіа є величезною частиною нашої стратегії зростання. Сьогодні ми живемо в світі Інтернету, і якщо ви і ваш бізнес допомагає захистити тропічні ліси, то ви хочете розповісти про свої дії людям. Люди хочуть поділитися тим, що вони спільно зробили зі своїми друзями або клієнтами. Наприклад, у нас вони хочуть мати можливість точно показати, скільки лісу вони захистили і де розташована їхня частина захищених тропічних лісів. З такою кількістю потужних цифрових інструментів у нашому розпорядженні, люди заслуговують на багатий відеоконтент, що показує який вплив їх гроші справили на громаду і біорізноманіття, яке вони допомагають захищати. Це те, що ми прагнемо їм дати. Ми поступово додаємо функціональність нашого веб-сайту. Наприклад, незабаром ми зможемо запропонувати людям можливість вручати «квіти» своїм друзям, співробітникам або клієнтам.
Цей простий розвиток дає переваги всім учасникам і допомагає проекту рости, привертаючи до нього більшу кількість людей, він допомагає підприємствам повідомити своїм клієнтам про цей великий проект, де вони можуть стати піонерами.


Хто стоїть за Bloomtrigger?
Bloomtrigger спирається на спільний підхід і мережу підтримки, що постійно зростає. Всі люди, які стоять за Bloomtrigger, професіонали, які щедро віддають свій час проекту. Це художники-ілюстратори, IT-розробники, аніматори, бухгалтери, екологічні консультанти, бізнес-, PR- і маркетингові стратеги. Це якщо взяти тільки деяких! Хоча в цьому проекті все-таки немає нікого важливішого за лісові громади. Наші основні завдання спрямовані на збір коштів та інформування. А партнерство з організаціями необхідне для ефективного здійснення стратегій збереження місцевими громадами лісового господарства.
Наш перший проект перебуває в регіоні Ману в Перу, і ми робимо його спільно з фондом CREES, це некомерційна організація, що працює в регіоні з 2003 року. Стратегія збереження реалізується сама по собі і є новою моделлю агролісомеліорації, вперше реалізованої за підтримки Інституту змін навколишнього середовища (ECI) з Оксфордського університету. Вже давно визнано, що місцеві жителі – це справжні охоронці лісу, і розширення їхніх можливостей для сталого управління своїми лісами є ключем до довгострокового збереження.


Який дух компанії, і що ви обіцяєте з точки зору екологічних та соціальних благ?
Bloomtrigger натхненний трьома простими базовими цінностями: чесність, прозорість і місцеві якості. Ми активно шукаємо людей, які поділяють наші соціальні та екологічні цінності, щоб вони стали частиною проекту Bloomtrigger і отримали можливість взяти на себе відповідальність і вплив на управління організацією.
Bloomtrigger вважає, що наша планета стикається з серйозними екологічними питаннями, такими як кліматичні зміни, зникнення видів, токсичні забруднення навколишнього середовища й вирубка лісів. Не існує жодного акта, який дозволив би уникнути екологічної кризи, що насувається. Однак Bloomtrigger вважає, що всеосяжна криза міститься в сучасному міському людському розумі, в цінностях та переконаннях, які є причиною нашої деструктивності. У кінцевому рахунку, це потребує низки рішень для здійснення досить великих змін у поведінці людей, щоб ми стали відповідальними стюардами нашої планети. Проект Bloomtrigger претендує на звання однієї маленької, але важливої ​​частини цього рішення. У кінцевому рахунку, Bloomtrigger має намір стати основою для реплікації для майбутніх поколінь.


Чи є ваша конкуренція однаково екологічною та соціально усвідомленою?
Коли ваш бізнес – це охорона тропічних лісів, можна було б з упевненістю сказати, що наша конкуренція як екологічно, так і соціально свідома. Хоча в порівнянні з нашими прямими конкурентами, тобто іншими благодійними установами з порятунку тропічних лісів, Bloomtrigger пропонує найбагатший досвід, який сьогодні доступний, оскільки ми прагнемо працювати з наявними організаціями з порятунку тропічних лісів, а не проти них. Ось приклад того, чому Bloomtrigger є більш інноваційним:
Типова схема «спонсор-на-акр» при веденні традиційної благодійності щодо збереження тропічних лісів включає в себе індивідуальні, ділові або шкільні витрати в розмірі 50 фунтів стерлінгів на отримання сертифіката поштою. По суті є три основних нововведень у підході Bloomtrigger.
По-перше, Bloomtrigger надає «ідентичність» діям людей, що здійснили захист тропічних лісів. Це – надання людям можливості збільшити карту до фактичної території і розташування їх особистої чи корпоративної айдентики на цій карті.
По-друге, модель Bloomtrigger легко прорахована, за допомогою віртуальної валюти «квітки» і за самою природою візуального та творчого проекту, люди розуміють, скільки саме лісу вони захищають на землі і скільки учнів вони підтримують тут, у Великобританії.
Нарешті, зробивши внесок, починаючи з 5 фунтів, у вас з'являється можливість захищати тропічні ліси, або у випадку зі школярами, ми робимо доступним досвід захисту тропічних лісів для набагато більшої аудиторії без будь-яких фінансових витрат,


Чи шукаєте ви інвестиції і якщо так, то скільки?
Так. Поточний пілотний проект Bloomtrigger був виконаний таким чином, щоб бути повністю масштабованим і за сприятливих умов немає ніякої причини, щоб ця модель не змогла фінансувати своє власне зростання. Хоча, швидше за все, прогрес буде походити від приватних інвесторів, охочих отримати хороші фінансові результати, а також соціальну віддачу від своїх інвестицій. Ґрунтуючись на нашій нинішній стратегії, для нашого наступного раунду фінансування ми будемо шукати близько £ 50-80 тисяч. У кінцевому рахунку, £ 250 тисяч фунтів вважається загальним обсягом інвестицій, необхідних для офіційного запуску.
Щоб бути в змозі задовольнити вимоги будь-якого типу інвестора або представницьких органів, це підприємство було створене у форматі Bloomtrigger CIC (Community Interest Company) і його партнера, компанії DeepWhite Solutions Ltd, яка перебуває у спільній власності засновника проекту Джеймса Саттона.
Як некомерційна організація, Bloomtrigger CIC може прийняти фінансування, яке обмежується лише соціальними підприємствами. Крім того, через Deep White Solutions Ltd ця ініціатива має можливість запропонувати акції без фіксованого дивіденду для приватних інвесторів, які шукають конкурентну комерційну віддачу від своїх фінансових вкладень. Оскільки більшість інвесторів мають дуже чітке уявлення про те, як вони хочуть вкласти свої гроші, я намагався зробити цю кампанію якомога гнучкішою, щоб мати можливість залучити найширший спектр можливого фінансування.
Інший варіант, який буде добре працювати для такої організації, як Bloomtrigger, це краудсорсінг інвестицій, хоча це не те, чому я віддав достатньо уваги зараз, але я буду дуже відкритим для його вивчення в подальшому.


Де ви бачите Bloomtrigger через 2, 5, 10 років?
Через 2 роки ми повинні прийти до хорошого завершення першого проекту Bloomtrigger. Це означає досягнення нашої амбітної мети – залучення 100 млн. фунтів для захисту 1 млн. гектарів тропічних лісів.
Через 5 років ми займемося реплікацією Bloomtrigger і паралельним створенням низки нових проектів Bloomtrigger.
Через 10 років?.. Нічого собі! Світ буде зовсім інший, ніж він є сьогодні, це точно, і, навіть з усім оптимізмом розвитку світу, важко сказати, де саме ми будемо. Але, я сподіваюся, до того часу нове покоління організацій, що створюють високотворчу, екологічну та соціально орієнтовану продукцію, стануть суперниками у домінуванні найпотужніших компаній нашого сучасного світу. Якщо Apple розвинеться до збереження дощових лісів і принесе інновації, контроль якості та задоволеність клієнтів у галузь, то я не думаю, що це буде чимось поганим. Так що в цьому відношенні стартапи таких організацій як Bloomtrigger повинні прагне досягти цього рівня, тому що, врешті-решт, що може бути важливіше, ніж управління глобальними ресурсами нашої планети належним чином, від чого ми всі дуже залежимо. Відповідь на це, ймовірно, залежить і від того, наскільки швидко світова економіка може перейти від капіталізму до того, що має більш стійкий фундамент.


Чому цей стартап важливий для світу?
Світ, можливо, перебуває на межі екологічно переломного моменту. Темпи зростання населення і рівень масового споживання не в змозі забезпечити рівновагу з кінцевою кількістю ресурсів нашої планети. Немає прикладу наочнішого, ніж знеліснення, яке відбувається через живлення нашого економічного зростання. Загальновизнано, що потрібно зламати цю тенденцію і створити екологічно стійку масивну «зміну поведінки» на планеті.
Потрібні різноманітні відповіді, наприклад, це створення рівних зацікавлених сторін з обох боків планети – міських дітей, які відчувають себе відірваними від свого глобального навколишнього середовища, а також віддалених лісових старійшин, які відчувають, що вони не мають голосу в сучасному світі. Проблема знезліснення настільки велика й складна, що для цього буде потрібна мозаїка рішень, з яких Bloomtrigger – це лише мала частина. Однак Bloomtrigger є важливим стартапом, щоб побачити, як він може просто стати спусковим механізмом, який викликає лавину змін поведінки, розширення прав і можливостей людей для захисту їх навколишнього середовища простим і творчим способом.


 

Для КліматІнфо переклала Ірина Салій

Поділитись в соціальних мережах: