strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/maxfotoi/public_html/climate/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.

Електричні автобуси з безпровідною зарядкою зі штату Юта

електричний автобус Легко зрозуміти, чому деякі люди не люблять їздити у громадському транспорті – більшість міських автобусів використовують гучні дизельні двигуни, які неприємно пахнуть, а чисті електричні автобуси часто є дуже дорогими для більшості міст у країнах, що розвиваються.

Компанія з виробництва електроавтобусів "ВЕЙВ" (WAVE) у штаті Юта має своє рішення цієї проблеми – за допомогою системи безпровідної зарядки можна зменшити розмір батареї та її вартість.

Автобусам, розробленим у співпраці з Університетом штату Юта, які вже було запущено у масове виробництво компанією "ВЕЙВ" було надано зелене світло на дорожній маршрут навколо університетського кампусу.

Технологія використовує метод електромагнітної індукції для безпровідної передачі енергії між зарядним пристроєм і автобусом. У цій системі немає особливої інновації, різниця лише у тому, що система використовує батареї невеликого розміру і безпровідні зарядні станції, розташовані через рівні інтервали протягом всього маршруту, а їхні випромінювачі приховано під дорожнім полотном.

Читайте також: 7 речей, котрі необхідно знати про електромобіль

Принцип побудови системи дозволяє скоротити розмір батареї , що призводить до зменшення її вартості, і, звичайно, зменшує тривалість зарядки. Розмір батареї дозволяє працювати повний шістнадцятигодинний робочий день та всього лише кілька разів зупинятися біля зарядних пристроїв. І, не дивлячись на те, що автобуси вельми великі, електричні двигуни забезпечують повний обертовий момент при 0 обертів на хвилину. Більшість автобусів не перевищують швидкість у 40 миль/год (64 км/год).

На даний час компанія "ВЕЙВ" випробовує декілька автобусів у різних містах США та працює над встановленням десятка магістральних систем у Лонг-біч, Каліфорнія. "ВЕЙВ" має на меті запропонувати свої розробки ще 10-20 містам США наступного року, і, враховуючи найпривабливіший аспект системи, їм це вдасться.

Річ у тім, що замість придбання нових автобусів компанія пропонує модернізувати старі міські автобуси . «Це найчесніший і найправильніший спосіб повторного використання та переробки. Зрештою, ці автобуси не гнитимуть де-небудь на звалищі», – говорить Майк Маскульєр (Mike Masquelier), виконавчий директор компанії.

Використання електричних автобусів є набагато екологічнішим і дешевшим. Дизельні автобуси є недорогими для купівлі, але дорогими в експлуатації – вартість дизельного пального складає 3 дол. США за галон. Електроенергія ж коштує 12 центів за кіловат-годину, що складає приблизно 0,65 дол. США у перерахунку на галон. Місто може з легкістю економити на міському транспорті мільйони на рік.

У майбутньому "ВЕЙВ" планує розширюватися і співпрацювати з компаніями, що виробляють електричні автофургони, та виходити на більш прибутковий ринок. На даний час компанія також проводить активний набір співробітників та переїжджає до нового просторого офісу в Солт Лейк Сіті.

Для КліматІнфо переклала Анна Сивура

Редактор: Наталія Рубіш

 

Поділитись в соціальних мережах: