strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/maxfotoi/public_html/climate/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.

Електромобіль – небезпечний для клімату?

Електромобіль

Електромобілі не захищають клімат, як вважали раніше, а навпаки – шкодять йому. Такого висновку дійшли вчені з Фрайбурзького інституту екології під час проведення дослідження для Міністерства охорони навколишнього середовища Німеччини.

«Розвиток виробництва електромобілів ще більш негативно вплине на клімат», - стверджують вчені.

Уряд Німеччини планує до 2020 року збільшити кількість електромобілів вулицях країни до мільйона. Тому виробництво таких авто нарощує оберти.

Але електромобілі поки що не є безпечними для клімату, як стверджують експерти знаного Інституту екології у своєму висновку. « Розвиток виробництва електромобілів ще більш негативно вплине на клімат », - наводить цитату з висновків експертизи берлінське видання Tageszeitung.

 

Поки що транспорт на пальному (бензині) безпечніший для клімату

Електромобіль Фахівці дійшли висновку, що принаймні до 2022 року на вулицях буде до мільйона електромобілів. Вони вважають, що дальший розвиток електромобільної індустрії зменшить викиди парникових газів саме від транспортних засобів на 6 % – до 2030 року. Але наразі ефективні бензинові мотори можуть зменшити шкідливі викиди навіть до 25 %.

Підґрунтям для таких неочікуваних результатів стали, за твердженням Інституту екології, об’єми електроенергії, потрібної для функціонування електромобілів. Позитивний вплив на клімат побачимо лише у тому випадку, коли автомобілі будуть заряджатися струмом, що вироблений нешкідливим для клімату способом. Тобто кліматичний баланс стане виваженим лише тоді, коли ми додатково застосуємо відновлювані енергоресурси: вітер, Сонце чи біогазові установки. У іншому випадку – так стверджують фахівці – електромобілі споживатимуть значну частину екологічної електроенергії, а інші користувачі будуть змушені повернутися до використання енергії, виробленої на вугільних електростанціях.

Про конкретні плани щодо розширення мережі відновлюваних енергоресурсів поки що нечутно, а шість найбільших концернів Німеччини: автовиробники Daimler та BMW, найбільший у світі постачальник автомобільних деталей Bosch, концерн Siemens, а також енергетичні компанії EnBW та RWE – вже планують в першій половині 2012 року заснувати спільне підприємство, щоб розробляти відповідну інфраструктуру для електромобілів.

 

Дозволений трюк

В нормативних документах ЄС вказано, що виробник повинен зазначити об’єм шкідливих викидів. В цьому сенсі електромобілі — на  першому місці, адже рівень викидів CO 2 під час роботи такого авто є найнижчим. Отже, виробники електромобілів таки зможуть їх рекламувати. А про те, скільки парникових газів викидається під час виробництва електроенергії для роботи цих автомобілів, ніхто не думає.

 

Для КліматІнфо переклала (та підготувала) ]]> Оксана Дущенко ]]>

Редактор: Анастасія Чабаненко

 

Поділитись в соціальних мережах: