Найвідоміші бренди продають споживачам брудну білизну - дослідження Грінпіс
Одяг Adidas, H & M, Calvin Klein, Abercombie & Fitch, Puma та Nike містить NPES – хімічні речовини, котрі суворо заборонено у швейній промисловості Європи. Під впливом Greenpeace та споживачів, деякі з цих компаній пообіцяли позбутись небезпечний хімікатів. Інші – продовжують виробляти отруєний одяг.
Недавнє
Це глобальна проблема, яка поширена по всій текстильній галузі. Це виклик, котрий вимагає сильного і рішучого керівництва з боку великих брендів і новаторів, щоб прокласти шлях для змін у галузі. Це питання, яке волає до чемпіонів і провідників змін – до людей, які можуть змусити ці речі відбутися.
Які ще докази треба? Детокс - кампанія під проводом «Грінпіс» - надихнула “Пуму” і “Найк” зіграти провідну роль у детоксикації своєї продукції та ланцюжках поставок, але “Aдідас” все ще перебуває на стартових позиціях.
“Пума” і “Найк” " все включено" – але де ж “Aдідас”?
Завдяки Детокс-кампанії і фантастичній підтримці споживачів, “Пума” і “Найк” (№ 1 і №3 у світі спортивних брендів) вже готові працювати зі своїми постачальниками для ліквідації всіх токсичних хімічних речовин з логістичних ланцюжків і продукції до 2020 року.
Брудна білизна 2: розвішані сушитися
Одяг провідних брендів, включаючи Adidas, H & M, Calvin Klein, Abercombie & Fitch і десятки інших виробляються із використанням нонілфенол-етоксілатів (NPES), які руйнуються з утворенням токсичного нонілфенолу (NP). Нонілфенол є стійким хімікатом і має властивості спричиняти гормональні порушення, він накопичується в харчовому ланцюзі, і є небезпечним навіть при дуже низьких рівнях.
Пробний одяг було зроблено з природних і синтетичних тканин, а також були включені засоби, призначені для чоловіків, жінок і дітей. Протестували різноманітні предмети одягу, в тому числі футболки, куртки, брюки, нижню білизну і взуття на тканинній основі.
Що означають отримані результати ?
Будучи не в змозі вжити заходів з усунення цих хімічних речовин, глобальні бренди такі, як “Aдідас” очікує клієнтів, щоб виготовити для них брудну білизну. Кожного разу, коли одяг, що містить ці хімічні речовини, перуть, небезпечні речовини виділяються у водойми по всьому світу.
Навіть там, де є очисні споруди, вони не в змозі повністю розкласти NPES, а замість цього лише частково погіршують їх – часто навіть прискорюють їх перетворення у токсичні NP. Іншими словами – прати такі обновки, перш ніж носити, означає тільки сприяти забрудненню води на місцевому рівні.
Ці дані дають уявлення про вигляд токсичних хімічних речовин, які в даний час потрапляють від текстильної промисловості у водойми по всьому світу і свідчать про набагато ширшу проблему.
Предмети одягу, де ці хімічні речовини були виявлені, були куплені і виготовлені в місцях по всьому світу, переконливо доводячи, що використання і викид небезпечних хімічних речовин є вкрай поширеною проблемою. Ця проблема має серйозні, довгострокові і далекосяжні наслідки для людей і дикої природи.
Світ потребує більш чемпіонів
Це дослідженняпроливає світло на питання токсичних хімічних речовин і розкриває правду про маркетинговий галас, здійнятий навколо цих світових брендів одягу. Люди мають право знати про хімічні речовини, які містяться в їхньому одязі і шкідливий впливу цих речовин при потраплянні у водне середовище.
Бренди повинні усувати ці хімічні речовини зі своєї продукції, і кращий спосіб зробити це полягає у їх виключені їх з виробничих процесів, а також оприлюдненні правди про те, які хімічні речовини вони використовують і випускають на своїх заводах.
Читайте також Екологічна мода
Пора “Aдідас” заробити свої смуги
Очищуючи свої дії, “Найк” і “Пума” демонструють свою серйозність і рішучість вирішити цю проблему і зробити світ кращим.
“Aдідас” має широке поле для роботи. Якщо вони хочуть рівні з конкурентами, вони повинні отримати у грі в цьому відношенні нульовий рівень випуску хімікатів і дійсно взяти на себе ініціативу з розробки нової культури прозорості всієї швейної промисловості.
“Aдідас” мусить говорити правду і відкривати громадськості інформацію про небезпечні хімічні речовини, що використовуються і викидаються в навколишнє середовище під час виробничих процесів. І – якщо вона хоче бути справжнім лідером ринку – перетворити слова в дії і показати нам реальні змін на місцях в таких країнах,
Світ потребує чемпіонів. Чи стане “Aдідас” на провідний шлях до нетоксичного майбутнього, чи вони сподіваються залишити це на “Найк”, “Пуму” і майбутніх чемпіонів, щоб ті просто робили це за них?
Джерело: