strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/maxfotoi/public_html/climate/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.

У Лондоні буде найбільший у світі солярний міст

У Лондоні буде найбільший у світі солярний міст

Вікторіанський міст Блекфраєрс віком понад 125 років вироблятиме половину електроенергії, необхідної для функціонування величезного залізничного вокзалу. Також тут збиратимуть дощову воду для господарчих потреб.

Звичайно, що монтаж фотогальванічного обладнання на будівлях раціональніший за будівництво солярних установок на зелених лугах, оскільки в такому разі використовується вже забудований ландшафт. Але при цьому мова не обов’язково йде про будинки в традиційному розумінні — це доводить розпочате сьогодні монтування понад 4 400 одиниць фотогальванічного обладнання для солярного пристрою потужністю 1 103 MW на одному з мостів через Темзу, що в Лондоні. Під ним знаходиться новий залізничний вокзал одного з районів Лондона — ( Blackfriars ) , модернізацію якого займається компанія Network Rail Limited . Після закінчення модернізації вокзал зможе приймати більше пасажирів та пропонуватиме більш вигідні сполучення.

  Макет Лондонського мосту Блекфраєрс з сонячними панелями

Вікторіанський міст, якому понад 125 років , був побудований у 1886 році, служить фундаментом для нового вокзалу, на новому даху якого вбудовують солярне обладнання розміром понад 6 000 км 2 . У готовому вигляді це буде не тільки найбільша фотогальванічна установка Лондона, але ще й найбільший у світі солярний міст . Завдяки безкоштовному сонячному світлу за рік батарея вироблятиме понад 900 000 кВт*год екологічно чистого струму, що приблизно відповідає половині об’єму струму, який споживає вокзал , а також зберігає близько 511 тон С O 2 на рік . Окрім цього, на вокзалі проводяться такі енергозберігаючі заходи: обладнання для використання дощової води та світлові труби для природного освітлення .

Розширення цього району Лондона — це частина програми « Темзлінк » ( Thameslink ) компанії Network Rail , ціль якої — налагодити сполучення між Бедфордом та Брайтоном через Лондон. Після закінчення будівництва на цьому відрізку шляху щогодини будуть курсувати до 24 потягів, які їхатимуть через Лондон та запропонують більше місць для так званих маятникових мігрантів.

Ліндсей Вамплю ( Lindsay Vamplew ) , керівник проекту « Blackfriars » в компанії Network Rail стверджує: «Ми збудуємо чудовий сучасний вокзал і запропонуємо пасажирам покращені послуги залізничного транспорту. Та одночасно ми збудуємо найбільшу фотогальванічну установку, щоб вокзал став екологічно чистішим та міцнішим. Вікторіанський залізничний міст — це частина історії залізничного транспорту . Його збудували ще в епоху мореплавства, а зараз ми його одним кроком катапультуємо в епоху сучасної сонячної енергетики, в 21-е століття , та з його допомогою додамо символічного характеру всьому місту».

Деррі Ньюмен ( Derry Newman ) , директор компанії Solarcentury , стверджує: «Це неймовірне відчуття, коли спостерігаєш, що такий проект нарешті втілюється в життя. Міст Блекфраєрс — це ідеальне місце для використання сонячної енергії: новий величезний дах, у самому серці Лондона. Будівлі вокзалів та мости вже стали обов’язковими елементами урбаністичного ландшафту. І те, що схожі споруди у майбутньому будуть виробляти відновлювану енергію — це дивовижні перспективи. Можливо, це маловідомий факт, але на даний час в Лондоні є сотні будинків, які забезпечуються сонячною енергією , та інвестиції в цю технологію не припиняють зростати. Зараз люди можуть переконатися, що використання сонячної енергії можливе, тож це вирішальний крок вперед для екологічно чистих енергоресурсів.»

]]> ]]>

Для КліматІнфо переклала ]]> Оксана Дущенко ]]>

 

Поділитись в соціальних мережах: