strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/maxfotoi/public_html/climate/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.

Великобританія та Китай підтримали «зелені» автомобілі на державному рівні

електричний автомобіль Британський прем’єр незабаром очолить уряд, який, можливо, першим у світі у повному складі пересяде на електричні автомобілі. Восени цього року більш ніж 150 електромобілів з’явиться в гаражах офіційних осіб Великобританії. Так міністри на власному прикладі прагнуть зміцнити довіру громадян до «зеленого» транспорту.

Першими отримають нові автомобілі державні службовці міністерства транспорту та державної служби автосервісу. Потім аналогічні автомобілі з’являться в автопарках усіх міністерств. Департаментам запропонували самостійно «перетрусити» свої гаражі й подати пропозиції щодо бензинових авто, які варто замінити електричними за умови дворічного лізингу.

Пізніше планується виділити 5 млн фунтів для закупівлі ще 135 електричних автомобілів для місцевої влади та громадських служб, поліції та закладів охорони здоров’я. Кошти також буде спрямовано на розширення мережі зарядних станцій. Кілька автомобільних зарядок з’явиться навіть на Даунінг-стріт, це дає підстави припускати, що кермувати електромобілем, можливо, буде сам прем’єр. Список моделей, які можуть задовольнити високі потреби урядовців, поки не складено. Очікується, що це будуть легкові електромобілі Nissan Leaf та Vauxhall Ampera разом із фургончиками Nissan E-NV200 для господарських потреб.

Претендентом на заміну дорогих екіпажів Jaguar та Range Rover із гаражів високопосадовців називають (що зовсім не дивно) Tesla Model S, яка дебютувала на британському ринку в травні.

За словами головного секретаря британського казначейства Денні Александра (Danny Alexander), мета ініціативи — перевести в майбутньому на електричну тягу 100 % автомобільного парку уряду.

На сьогодні центральні органи влади та їхні структури мають 25 тис. легкових автомобілів і фургонів, зокрема 9 тис. машин у розпорядженні військових, 5 тис. у Агентства навколишнього середовища і 1,5 тис. — в гаражі.

На запитання про плани прем’єр-міністра Александр ухилився від прямої відповіді: «Я думаю, що кожен член уряду хоче бути на першому плані цієї ініціативи».

Нову схему забезпечення транспортної потреби урядовців називають спробою держави збільшити рівень продажу електромобілів , який виявився нижчим, ніж очікувалось. Експерти вважають, що головною причиною скептичного ставлення британців до електротранспорту є часте підзарядження.

Попри це, міністри вбачають у заміні транспортних засобів перспективу зниження експлуатаційних витрат . Крім того, вони сподіваються укріпити статус Великобританії як провідного виробника електромобілів.

Китай вирішив не відставати від Великої Британії і теж взявся запроваджувати транспорт «нової енергії».

Уряд Китаю, намагаючись зекономити ресурси та зменшити вплив на довкілля, вирішив звільнити від податку з продажу транспорт «нової енергії», як називають в країні «зелені» автомобілі.

"зелені" автомобілі  

За рішенням держради, покупцям нових електричних, гібридних автомобілів або автомобілів на паливних елементах не доведеться платити податок , починаючи з вересня і до кінця 2017 року.

Податок складає 10 % від собівартості транспортного засобу. Отже, рішення уряду надає знижку покупцям екологічно чистого транспорту у розмірі 10 %.

Рішення поширюється не тільки на китайські електромобілі, але й на всі нові автомобілі «нової енергії», як на імпортовані в країну, так і на вироблені в Піднебесній. Покупці можуть отримати знижку лише за купівлю моделей, внесених до каталогу.

Китай прагне збільшити парк чистих електричних та гібридних транспортних засобів, щоб знизити рівень забруднення довкілля та зменшити залежність від імпортних енергоносіїв.

Перепоною на шляху до обраної мети є високі ціни, відсутність необхідної для експлуатації інфраструктури й консерватизм покупців, більшість із яких не вирізняються високою платоспроможністю. Зараз у Китаї використовують лише 70 тис. таких автомобілів, тоді як уряд узяв за мету до 2020 року довести кількість транспортних засобів «нової енергії» до 5 млн штук.

Покупцям «зелених» легкових автомобілів центральний уряд Китаю надає субсидії, визначені минулого року в межах від 5700 до 9800 дол. США. Місцевій владі делеговано повноваження для значного зниження цін.

Нове рішення про звільнення китайських електромобілів від податку з продажу значно підвищує їхню привабливість і водночас відповідає державній політиці, яка спрямована на зменшення витрат на стимулювання економіки .

Однак стимулів поки що недостатньо. На тлі багаточисельності населення Китаю ринок «зелених» транспортних засобів залишається невеликим. Очевидно, що заходи для зниження купівельної ціни мають супроводжуватись розвитком зарядної інфраструктури.

Більшість іноземних автовиробників вважають нерозвиненість китайського ринку електромобілів тимчасовим явищем і оголосили про плани продажу в країні своїх «зелених» автомобілів.

Для КліматІнфо переклала та підготувала Анна Коляда

Редактор: Ірина Каленська

Поділитись в соціальних мережах: