strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/maxfotoi/public_html/climate/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.

Adidas очищується

Учасники акції привертають увагу до токсичності одягу марки Adidas

Це гарна новина для нашого навколишнього середовища, річок і мільйонів людей в Китаї та інших країнах, які залежать від річок через питну воду та потреби сільського господарства.

Ми вже розповідали про дослідження токсичності товарів відомих марок одягу і взуття. ]]> Найвідоміші бренди продають споживачам брудну білизну ]]> . Під тиском громадської думки, Адідас взяв зобов’язання припинити отруювати людей!

Без допомоги прихильників та активістів Грінпіс було б важко кинути виклик Nike, Adidas та інших потенційним чемпіонам, які тепер прокладатимуть шлях. Ця рішуча перемога вимагала б набагато більше часу для її досягнення. Тому дякуємо за вашу допомогу!

Трійка світі спортивної брендів - Nike, Puma і Adidas – вже зробила публічною метою ліквідацію всіх викидів небезпечних хімічних речовин на шляху їхнього постачання і через весь життєвий цикл своєї продукції до 2020 року.

Важливо зазначити, що прихильність Adidas до «нульових викидів» небезпечних хімічних речовин свідчить про те, що три провідні світові спортивні компанії визнали, що не існує такого поняття, як "безпечний рівень", коли мова йде про ці речовин. Це значний прогрес для компаній.

Це також важлива віха нашої кампанії із припинення промислового отруєння води небезпечними, стійкими і такими, що порушують гормональний рівень, хімічними речовинами.

Є також рух і серед тих, хто відстає. Тільки-но новини про зіпсутий одяг поширилася на міжнародному рівні у колах моди і медіа-бізнесу, Lacoste, G-Star Raw, Uniqlo і китайський спортивний бренд Li Ning почали цим займатися . У рамках наших кампаній переговори з ними розпочнуться в найближчі тижні, аби перетворити їх початкову участь у сильні індивідуальні зобов'язання задля майбутнього, вільного від токсичних хімічних речовин.

У число своїх зобов'язань, Adidas включив деякі дуже конкретні і негайні дії, у тому числі план щодо поетапної відмови від нонілфенол-етоксілатів і прихильність працювати з усіма рівнями ланцюжків свого постачання.

Важливо зазначити, що Adidas також домовилися про подальше просування принципу "права знати" , забезпечення повної прозорості щодо хімічних речовин, які виділяються заводами їх постачальників, зусилля за зусиллям, рік за роком. Вони також недвозначно заявили про свою прихильність розвитку міжгалузевого підходу на додаток до свого індивідуального плану здійснення. Компанія пообіцяла представити свій план дій протягом семи тижнів.

За допомогою цих зобов'язань, Nike, Adidas і Puma відірвалися від інших великих брендів  одягу, імена котрих перелічені у нашому Звіті брудної білизни – 2, таких як H & M, Abercrombie і Fitch. У найближчі тижні, ми будемо уважно стежити, аби спортивні лідери втілили свої слова в діях та забезпечили конкретний і амбітний план реалізації.

Усім, хто взяв участь у Детокс-кампанії і допоміг досягти цього – спасибі!

Потрібно ще пройти довгий шлях, але з вашою підтримкою ми виграємо.

Для КліматІнфо переклала Ірина Салій

Поділитись в соціальних мережах: