strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/maxfotoi/public_html/climate/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.

В Україні немає глобального потепління?

Дівчина, розмальвана "під тигра"

Представництво компанії Canon першим серед Українського бізнесу заговорило про зміни клімату в рамках своєї Корпоративно-Соціальної Відповідальності. Акція «Подивися на світ очима тварин! You can help!», проведена компанією, привертала увагу до зникнення тварин внаслідок кліматичної кризи.


]]> Дослідження Грант Торнтон Інтернешнл ]]> (Grant Thornton International) за 2011 рік показало, що 56% російських компаній впроваджують у діяльність принципи соціальної корпоративної відповідальності з метою збереження планети, у той час, як у світі цей показник в середньому дорівнює 36%. Тим не менш, якісний рівень вироблених ініціатив у нашого російського сусіда набагато нижче світового. Найбільш високий рівень корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) в Грузії - 81% всіх компаній, а найнижчий, не дивлячись на потужну історію розвитку КСВ, - в США - 13%.
І якщо в США соціальна відповідальність ініційована самими компаніями, в Європі її розвитку сприяє держава . Голландія використовує поняття КСВ для побудови діалогу між різними прошарками суспільства, в Данії держава виділяє кошти на реалізацію ініціатив в рамках спеціальної програми.
Десь, але не у нас. Так часто думаємо ми, українці, про глобальні світові проблеми. Нафта в Мексиканській затоці, землетруси в Японії, урагани і торнадо в США здаються нам далекими і «не нашими» проблемами, адже ми живемо в країні, де рідко відбуваються катаклізми, клімат помірний, а вдома не будують з урахуванням сейсмічної активності.
Тому й проблему вимирання тварин внаслідок глобального потепління ми сприймаємо як «не нашу». Це й зрозуміло, адже багато хто з нас бачили білих ведмедів і панд тільки в програмах Discovery. Так, ми розуміємо проблеми і співпереживаємо, але ми не усвідомлюємо, що ми, так само, як і мешканці інших країн, впливаємо на те, що глобальне потепління все швидше набирає обертів.
У нас майже немає «зелених офісів», ми не економимо папір і електроенергію, у нас немає сучасних очисних споруд та контролю викидів шкідливих речовин в атмосферу. Українські компанії просто про це не замислюються, і тому поняття «соціальна відповідальність» полягає лише в участі компаній в благодійних проектах і спонсорство. Адже в усьому світі проблемою зміни клімату стурбовані не тільки держави і компанії, а й спеціально створені великі і малі спільноти, в яких кожен учасник відчуває свою значимість і може впливати на прийняття рішень.
В Україні ж до недавнього часу проблема глобального потепління була проблемою тільки новинних програм, однак компанії, які виносять її на огляд, вже почали вести соціальну діяльність . Одним з перших ініціативу проявило представництво компанії Canon в Україні. Спільно зі Світовим фондом природи (WWF), суботнім ранком 24 вересня представники компанії Canon провели пілотний проект, який привернув увагу українців до проблеми глобального потепління. Акція, яка пройшла під назвою « ]]> Подивися на світ очима тварин! You can help ]]> !» стала першою значущою подією, організованою компанією в рамках соціальної відповідальності, і потягнула за собою не тільки дорослих, але й малюків.


Читайте також Бізнесові гіганти світу на боці клімату



" Ми дуже раді, що ця важлива соціальна ініціатива йде від багаторічного партнера WWF в усьому світі - компанії Canon. За допомогою акції «Поглянь на світ очима тварин! You can help!» ми хочемо привернути увагу українців до проблеми зміни клімату, що призводить до вимирання цілих популяцій диких тварин, - стверджує Андрій Білокінь, координатор кампаній Всесвітнього фонду природи в Україну. - Не потрібно думати, що глобальне потепління не стосується нашої країни і нашої природи. Це проблема всієї планети, і ми теж можемо зробити свій внесок в її вирішення».
В основу креативної ідеї заходу було закладено прагнення людини побачити світ очима тварини. Одним із способів перевтілення людей став художній розпис по тілу - художники допомогли учасникам відчути себе дикими тваринами. Бажання розмалювати своє обличчя виявили 190 дорослих і дітей! Конкурси та вікторини були не тільки цікавими, а й пізнавальними, а нагадувати учасникам про подію будуть фотографії, зроблені і подаровані компанією Canon прямо на місці. Яскрава акція закінчилася вражаючим флешмоб-танцем «тигрів».
« Ми закликаємо вас бути ближче і відповідальніше до оточуючого нас світу, природу, тварин і один одного. Якщо кожен з нас відірветься від своїх буденних проблем і стане більше піклуватися про нашу планету, то разом ми зможемо змінити світ. Маленькими кроками, але впевнено, ми зможемо це зробити », - каже Людмила Воронова, фахівець з маркетингу Представництва компанії Canon.

Антонюк Ірина

Поділитись в соціальних мережах: