Слідом за Францією: Італія хоче примусити супермаркети віддавати їжу нужденним
Уряд Італії планує ухвалити закон, відповідно до якого супермаркети повинні будуть віддавати нереалізований товар нужденним.
Фото: Shutterstock
Ця середземноморська країна намагається знайти способи для зменшення величезної кількості продуктів, які щороку залишаються невикористаними, наслідуючи приклад Франції , де подібний закон ухвалили цього року. Запропонований проект зобов’яже супермаркети віддавати нереалізовані продукти харчування організаціям, які забезпечують голодуючих їжею. Це позитивно вплине не тільки на імідж країни, але й на навколишнє середовище.
Читати також: Марнування їжі у голодному світі
Щороку в Італії на смітник викидається більше 5,1 млн тонн їжі. І це в країні, де кількість населення близько 60 млн і всі люблять добре попоїсти. Закон, який змусить віддавати такий товар на благодійність, а не просто викидати його, насправді допоможе людям. Очікується, що після парламентських обговорень законопроект, завдяки підтримці обох партій, буде представлений сенату для остаточного голосування.
Фото: Shutterstock
Подібні спроби зменшити річну кількість харчових відходів, більша частина з яких – результат роздрібної торгівлі, застосовувалися і в інших країнах Євросоюзу. З недавніх пір Франція – перша країна в світі, яка заборонила супермаркетам викидати продукти . Французький політик Араш Дерамбарш (Arash Derambarsh) намагається просунути подібний законопроект у всіх країнах – членах ЄС.
Минулого року за власною ініціативою представники супермаркету «Tesco», що в Великобританії, прийняли рішення віддавати нереалізовані продукти нужденним дітям та жінкам. А в Данії в минулому місяці відкрився перший магазин зі зниженими цінами, де продають товари з пошкодженою упаковкою або в яких строк реалізації вже вийшов. Можна вважати, що це спосіб, який хоча б частково вирішить проблему збільшення кількості харчових відходів.
Кет Дістасіо (Cat Distasio)
Читати також: Супермаркет без упаковки , Екологічна свідомість споживачів: безвідходні ресторани та креативний підхід до збуту не ідеальних на вигляд продуктів
Джерело: